Gandurile voastre pe blog

Daca simtiti ca aveti ceva de spus in legatura cu subiectele acestui blog nu ezitati sa ni le scrieti pe salvatimuzicaromaneasca@gmail.com . Gandurile voastre vor fi postate sub forma de articole pentru a putea fi mult mai vizibile pe pagina. Parerile voastre conteaza mult mai mult decat va puteti imagina. Multa bafta!

duminică, 6 aprilie 2008

IMAGINATI-VA: VIATA FARA MUZICA

Am incercat zilele trecute sa imi imaginez cum ar fi sa stau o perioada mai lunga fara muzica. DELOC. Fara radio, MTV, MP3 player sau altceva. Si am incercat sa stau o zi asa. Pe mute. Nu am putut. Cand spun muzica ma refer la absolut tot, de la ringtone-ul de pe mobil pana la maneaua din Q7-le de la semafor. Am ajuns la concluzia ca pt mine viata fara muzica e "netraibila". Nu stiu cum ar fi pt voi, poate incercati si ne spuneti si noua ce simtiti. Ideea e ca muzica ma completeaza, sunt melodii care ma binedispun sau altele care ma scot din sarite, si scotandu-ma din sarite ma fac sa uit de alte probleme. Deci muzica ma ajuta. Imi place sa o creez, sa o admir, si chiar si maneaua din Q7 are rostul ei in viata mea. Si chiar as vrea sa multumesc macar unora din creeatorii melodiilor care ma incanta. Si e simplu: www.musicmall.ro Mesaj primit pe salvatimuzicaromaneasca@gmail.com

3 comentarii:

Unknown spunea...

Şi: easymall.ro / eOk.ro / iTunes / Amazon.com / we7.com

Anonim spunea...

Eu nu as ramane fara muzica! Exista internet! :)

Ioana spunea...

Nu se mai poate sta fara muzica.